Thursday 1 August 2013

(35 GAMBAR)Babak Dari KL Gangster 2: Prekuel

Benda yang takkan berlaku dalam KL Gangster 2, sila baca :

1) Fadil (Zizan), Shark (Syamsul Yusof), Jai (Adiputra) tak mati dalam filem ni sebab filem KL Gangster 2 ialah flashback sebelum filem pertama.

2) Malek (Aaron Aziz) mungkin tak bermusuh dengan Shark pada awal babak pertama sbb asalnya semasa filem pertama, diceritakan Malek & Shark adalah kawan rapat.

3) Bleh jadi taiko yg last skali yang bakal dilawan Malek bukan Shark atau Jai tapi bleh jadi karakter yang baru dalam filem ni.


Abang Besar kini kembali! Kami difahamkan yang filem KL Gangster 2 sebenarnya ialah prekuel pada filem KL Gangster, maksudnya ia memaparkan kisah Malek sebelum masuk penjara selama 5 tahun yang dipaparkan di filem asal KL Gangster. Filem ini dinantikan oleh ram ai orang, dan bagi kami filem KL Gangster yang pertama, walaupun tidak sempurna, tapi lebih ‘tolerable’ dari filem jiwang melodrama mana-mana pun. Filem kedua ini menampilkan juga Rosyam Noor yang pernah berlakon sebagai gengster dalam filem gengster Suhan Movies sebelum ini iaitu Castello dan Adiputra berambut ‘blond’. Apakah masih ada babak Adiputra shirtless dengan badan berminyak? Bersama kita nantikan.
Photobucket

Lagi 34 keping gambar dengan membaca gosip ini sepenuhnya. Kredit gambar pada We Love Aaron Aziz.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Artikel Terkait Lainnya :



No comments:

Post a Comment